tiistai 2. huhtikuuta 2013

And God knows I'm not dying but I breath now

I got new shoes! Elloksen tarjouksella Converset makso vaan 45 €! Nilkkurit ostin Prismasta viime viikolla, nekin oli -30% -lapulla merkityt...:)
 Uus kynsilakka lähti mukaan Tokmannilta lauantaina. Pitihän se heti testata, kivat tuli. :)
 Lukusuunnitelma tehty huhtikuulle ja hahmoteltu toukokuulle! :)
Tänään oon saanu vähän luettuakin. Pääsiäisen lukusuunnitelmat meni yllärillä plörinäks.
Oon yksin kotona, joten ilta jatkuu varmaan tämän parissa... :)
...ja näiden :P

-K

8 kommenttia:

  1. ostit samat kengät mitkä mie tahtosin:<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ai tennarit? voivoi... :) pitäis ostaa vielä kesäks valkoset 8)

      Poista
    2. Tennaritpa hyvinnii.. Noh pitää katella myöhemmin keväällä tarviinko ees tuommosii.. XD

      Poista
    3. kannattaa ostaa vaan jotkut hm:n halvat ;D

      Poista
  2. awsss ihanat nuo converset ^^ ite oon miettiny kans noita lyhyt vartisia. :) Pitäs ostaa kans joku neutraali väri mikä sopis kaikkien kanssa. :) Jostaki syystä oon vaan rakastunu tumman siniseen ^ Oliko nuo ihanuudet miten kalliit ? :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tummansiniset ois varmasti tosi kivat! :) siis ei nuo maksanu ku 45 euroo ku Elloksella oli semmonen tarjous että -40% kaikista "tuotemerkeistä"... Normaalisti 75 euroo :s

      Poista
  3. SIIS MITÄ 45 euroo?!! miks mä heitän aina kaikki elloksen postit roskii, jos noi halval lähtee ni voi lisätä kokoelmaa useemmanki parin ! <3

    VastaaPoista