sunnuntai 18. elokuuta 2013

Mä tajusin sen että onni on se, että mun sydän pomppailee

Siitä on jo yli vuosi kun kirjoittelin tätä haavepostausta. Kakkostoive eli yhteinen kämppä toteutuikin heti samana syksynä ja nyt on aika toteuttaa numero kolmonen, nimittäin jos kaikki menee hyvin niin meille ihan oikeesti tulee pieni koiranpentu syyskuussa!!! :) Eikä mikä tahansa koira, vaan juurikin shetlanninlammaskoira, josta jo reilun parin vuoden ajan oon haaveillut! Ens viikonloppuna olisi tarkoitus käydä pentua katsomassa ensimmäistä kertaa ja siitä sitten parin viikon päästä saadaankin toivottavasti meidän oma pieni rakas hakea kotiin! Arvatkaa vaan kuka ei malta oottaa! :)))

Vähän ollaan ehitty jo valmistellakin pennun tuloa hankkimalla kaikkee pientä ja vähän isompaakin. :) Muun muassa ostettiin viime sunnuntaina Joensuun näyttelyistä autoon kevythäkki, joka on kuitenkin vähän reilunkokoinen sheltille, sillä ostettiin semmonen että tarpeen tullen saahaan noita karhukoiriakin siinä kuskattuun... :) No onpahan tilaa jos (kun) sitten joskus noita karvakavereita on enemmänkin. ;)
     Oon myös tässä viime viikkoina "opiskellut" ahkerasti... :P
Me so happy. :))
-K

4 kommenttia:

  1. Hei! Aivan pakko kirjottaa että onnea pikkuisesta hännänheiluttajasta! Meille on oma sheltti haaveissa hankkia tuossa joulukuun alussa tai jos ei sopivaa synny niin viim. ensi keväänä :) Nyt on jo kaikennäköistä tavaraa alettu hankkia ja oon niiiiin innoissani.

    *klisck, tässä minun monitoimi lifestyle blogi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Onnea teillekin tulevasta karvapallosta! :)

      Poista