keskiviikko 24. helmikuuta 2016

lately

Harkkaa on nyt puoltoista viikkoa takana ja enää kaks päivää edessä. Hirmu vauhtiahan tuo on mennyt, kun on ollut niin siistiä! Miun ohjaaja ja muukin henkilökunta tuolla on tosi mukavia ja rentoja. Oon saanut muun muassa avustaa suuhygienistiä, seurata hammaslääkärin ja -hoitajan työskentelyä, opetellu välinehuoltoa, tehny potilasvaihdoissa aseptiset toimenpiteet ja katellu miten kirjataan. Ylipäätään tää harkka on selkiyttäny miulle tosi monia asioita, mikä oli tarkotuskin. Ihan huippua todeta, että monen vuoden pohdiskelun jälkeen oon vihdoin löytäny sen alan, mistä haluun itelleni ammatin ja mitä haluun tehä työkseni.
 Viime viikon alussa olin tosi väsyny, johtuen varmaan siitäkin että tuli niin paljon kaikkee uutta ja nukuin ehkä vähän liian lyhkäsiä ja levottomia yöunia. Joudun heräämään kuudelta, kun ajomatkaan saa varata melkein puol tuntia. Nyt oon menny sit viimestään puol yheltätoista nukkumaan niin oon jaksanu tosi hyvin. :) Oon aina aatellu et alle kaheksan tunnin unet ei riitä miulle, mutta näköjään tuommonen 7 ja puol tuntii onkin aika passeli. Hyvin on jaksanu harkassa ja vielä kotonakin touhuta illalla. Tuo valoisuuden lisääntyminenkin on kyllä varmaan vaikuttanu jonkin verran, ihanaa kun seittemän aikaan lähtiessä ei oo enää pimeetä!

Viime viikonloppuna otettiin tosi rennosti kun ei ollut mitään sovittua menoa. Tehtiin muun muassa pitkä mehtälenkki koirien kanssa ja käytiin Aappon kanssa luistelemassa. Tosin oltiin vähän hajamielisiä kummeja eikä muistettu ottaa omia luistimia ollenkaan mukaan. Onneks muilla osallistujilla oli. Ja ehkä tuon poitsun kanssa oli vielä vähän helpompi mennäkin ihan kengät jalassa vaan, kun ei hän ihan meinaa vielä pysyä pystyssä. Mutta siitä se lähtee. :)
-K

2 kommenttia:

  1. Hienoa, että olet löytänyt itselle sopivan alan! Zemppiä opiskeluihin! Minäkin täällä taas mietin, että hakisinko kouluun.. jostain syystä mulla kummittelee mielessä, että haluan röntgenhoitajaksi! :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos! :) Röntgenhoitajan ammatti olisi varmasti kanssa tosi mielenkiintoinen, eli eikun vaan hakemus koulupaikkaan menemään! :)

    VastaaPoista