lauantai 25. helmikuuta 2017

Viikot 6 ja 7

Pikkusen huvittaa tuo edellinen postaus, sillä sen julkaistuani oon kyllä ollu koulun puolesta taas vaihteeks sellasessa myllytyksessä, että oon ollu nämä pari blogitonta viikkoa pienimuotoisen hermoromahduksen partaalla. Yleensä en stressaa helposti, mutta kun samalla viikolla pitäisi kirjoittaa opparin tutkimussuunnitelma valmiiksi, lukea kahteen tenttiin, palauttaa esseetehtävä ja viimeistellä harjoittelun kirjauksia, alkaa sykkeet kohoamaan näköjään tälläkin typyllä. :-D 
Nyt miulla ois vielä ens viikko tiukkaan koulua (maanantaina kasista kuuteen ja muina päivinä kasista neljään) ja sitten on viikon loma. Tai siis itsenäisen opiskelun viikko. Todennäköisesti joutuu kyllä nyt ainakin noita opparihommia viemään eteenpäin silläkin viikolla. Mutta aion kyllä vähän lomaillakin! Ja ehkä ihan vähän tehä töitä... :-D 
Sen lisäks että oon ollu tosi kiireinen oon huomannu sellasen ilmiön, että kun oon Kitteellä (ja olin melkein koko viime viikon), miun on jotenkin kauheen vaivalloista kaivaa oma kone esiin repusta ja ruveta kirjottelemaan postausta. Sitä tekee mielummin kaikkea muuta ja nauttii tuon toisen parisuhteen osapuolen seurasta kun istuu koneen ääressä. Kuopiossa taas sitten on ihan eri juttu.
Mut joo, tässä kuvia niiltä vapaa-ajan hetkiltä mitä nyt on tässä parin viikon aikana ollu. Eipä noita paljoa ole. Kävin muun muassa kattomassa Millan penkkareita, kun satuin olemaan paikkakunnalla viime torstaina. :)

-K

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti